úterý 9. února 2016

Zrcadla krásy


Chytil jsem motýla - zahynul. Utrhl jsem květinu - zvadla. Poznal jsem, že všeho co je krásné, se mohu dotknout pouze srdcem.
John Lennon

Díváme se do zrcadla a ponižujeme se v samotě sami před sebou. Stojíme, zhluboka nahlas dýcháme, ztrácíme se ve svých vlastních očích. ,,Vždyť se do mě nikdo nikdy nemůže zamilovat, jen se na mě podívej.'' ,,Proč jsem tak škaredá?'' ?. Jsem tlustá,moje nohy jsou jsou ty nejtlustěší,co jsem kdy viděla.'' ,,Nenávidím se,chci vypadat jinak,chci být pěkná!''




Svět nás nechává ztrácet se v plakátech modelek,kterým uberou photoshopem krásu.
Nevěříme si, podceňujeme se a druzí nám ubližují, protože si je necháme projít až do duše. I já jsem tenhle problém měla. Kamarádi vám říkají, jak jste hubení a až se pohádáte, najednou jste tlustí. Zraňují nejen vaši fyzickou krásu, ale i duševní, na které záleží mnohem víc. Jen si to lidé neumí přiznat a řídit se tím. Dokonce jsem se i jednou ve vlastní představě vysněné postavy ztratila, že jsem přestala jíst. Myslela si, že konečně budu krásná. Jen jsme se ubrala o zdraví, na chvíli ztratila možnost jednou mít děti, než jsem začala znovu jíst. Pak jsem si uvědomila, co se to vlastně děje a jak moc člověku může ublížit slovo tuk,jídlo a tloušťka. 
90,60,90 - Proč jsou zrovna tyhle míry ty, co určují světovou krásu? Proč jsou lidi s větším množství tuku hned odsouzeni? ,,Díky touhám jsme slepí a nevidíme věci takové, jaké se zdají.''
Člověk začne být smutný, aniž by tušil, co vlastně je. Začne si ubírat sebevědomí, vše vidí pesimisticky,začne držet nesmyslné diety.
Neubírejme se. NEZÁLEŽÍ NA VELIKOSTI. Ať už jsme tací, či jiní, hubení, máme větší zadek, silnější stehna, malá prsa nebo jsme krev a mlíko nebo jsme moc hubení a další, co si člověk dokáže představit. Copak je důležité, co si o tom myslí druzí? Není! Hlavní je ,že se člověk přece cítí dobře a když se tak necítí, postará se o svoje tělo tak,aby cítil.
Jste krásní, jen se do toho zrcadla podívejte ještě jednou, bez okolí, jen vy a vaše já. Nechtějte být někdo jiný, protože jsme všichni vyhráli v loterii svůj ojedinělý vzhled, který nikdo jiný mít nikdy nebude. Jste nádherní, ať už máte modré, zelené, či hnědé oči, blonďaté, černé, hnědé nebo rezavé vlasy. 

Budu žít celý život s někým, koho miluji nebo s někým, koho nenávidím? Tuhle otázku by si měl každý sám sobě položit. Za každou stěnou té zkažené sebedůvěry a toho, jak se nemáte rádi na vás čekáte právě vy, aby jste se sami začli milovat. Jste kdo jste a to vás dělá úžasnými.„Nejkrásnější ze všech tajemství je být géniem a vědět to jen sám.“ Vaši blízcí vás milují právě pro tohle. Váš přítel,či kamarád také. Pokud jste sami a bojíte se, že se do vás nikdo nezamiluje kvůli vzhledu, nebojte se. Ten pravý vás bude milovat tak či tak, setrvejte. I malá dávka duševní krásy převáží v očích milujícího člověka krásu zevnějšku. 

Nikdo vám nemůže zakázat vypadat tak,jak vypadáte, nikdo se vám nemůže smát za váš vzhled, sám by se měl nad sebou zamyslet. Není špatně vystupovat z řady.
Buďte hrdí, na to, kdo jste a jak vypadáte. 

Vaše srdce a vy,jste to nejkrásnější, co vidíte v zrcadle, vaše tvář je nádherná,vaše stehna jsou dokonalá, ať už jsou jakákoly, tak se milujte a okolí bude milovat vás!
S láskou,
Leli. ♥

Žádné komentáře:

Okomentovat